FAQ
Bestellen
-
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Zodra je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Hierin krijg je een volledig overzicht van je bestelling: bestelde producten, besteldatum, betaalwijze, factuur & leveradres.
-
Ik heb een kortingscode ontvangen, kan ik deze gebruiken?
In het afrekenscherm krijg je telkens de optie om een kortingscode in te geven in een wit balkje. Let wel op, sommige kortingscodes zijn verbonden aan voorwaarden en kunnen dus soms niet geldig zijn om die reden. Indien je een geldige kortingscode ingeeft, zal de korting onmiddellijk verrekend worden.
-
Ik heb mij vergist van leveringsadres, is het nog mogelijk dit te wijzigen?
Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kan het verzendadres aangepast worden. Is je pakketje reeds vertrokken? Dan zal dit jammer genoeg niet meer mogelijk zijn.
Om deze reden is het belangrijk om dit steeds zo snel mogelijk te melden aan onze klantendienst. Op die manier kunnen zij het leveradres nog op tijd aanpassen.
-
Is het mogelijk mijn bestelling nog te wijzigen?
Eens je een bevestigingsmail hebt ontvangen, gaan onze inpakkers aan de slag voor jou. Neem je snel contact op met onze klantendienst, dan kunnen er nog wijzigingen aangebracht worden indien mogelijk.
Hoe sneller je ons contacteert, hoe groter de kans dat we je nog kunnen helpen.
-
Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder besteld heb?
Ja hoor, dat kan gerust. Log je in in je account, ga naar 'mijn bestellingen' en klik op 'opnieuw bestellen'. Je belandt zo in het winkelmandje van je voorgaande bestelling. Dezelfde producten bestellen is dus zo gebeurd!
-
Kan ik via fax of telefoon bestellen?
Dat is jammer genoeg niet mogelijk. Bij 24pharma bestel je enkel online op de webshop die volledig geautomatiseerd is, net als het betaalproces.
-
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het voltooien van je bestelling en betaling, krijg je van ons een bevestiging per mail. Via 'mijn account' kan je daarna de status van je bestelling opvolgen.
Wil je meer info over de levering van je pakketje? Volg dan de trackingscode die de leveringsdienst je geeft (Bpost, PostNL) om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Voor problemen met de levering van je pakketje, mag je altijd onze klantendienst contacteren.